sobota, 9 czerwca 2012

Spaghetti bolognese



Zobaczcie proszę jak mało na tym zdjęciu jest składników...
-mięso mielone
-pomidory w puszce
-cebula
-2-3 ząbki czosnku
-makaron
-ser żółty
-vegeta, pieprz, bazylia

I zobaczcie proszę jak krótko trwa przygotowanie...
I jak bardzo jest banalne...

1.Makaron wstawiamy do gotującej się wody ze szczyptą soli i kroplą oleju
2.Mięso mielone z vegetą i pieprzem podsmażamy w garnku bądź na patelni
3.Gdy już się lekko podsmaży dodajemy posiekaną cebulę i 3 ząbki czosnku 
4.Wszystko dusimy ok 10 minut i na koniec dodajemy pomidory z puszki.
5.Na koniec wszystko podajemy z posypanym na wierzchu serem
(...i bazylią, której niestety nie mam) :p







Uuuuuwielbiam roztopiony ser!...

2 komentarze:

  1. My tez dzis mielismy spagetti :D ale malo jesz, jak wrobelek :D ja mialam pelen talerz ;D ej! bylam w home& dzis i mam sciereczki dwie superowe do kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak mało może dlatego że to mój drugi obiad ;D
    na "1" była lasagne, ale nie przeze mnie zrobiona... :(
    i stąd też obudziły się we mnie demony gotowania - jutro lasagne! :D

    OdpowiedzUsuń