wtorek, 17 lipca 2012

Muzyka #1#


Podejrzewam, że każdy z nas ma takie dni czy minuty, 
gdy chce po prostu położyć się na łóżku i posłuchać fajnej muzyki...

Czy tej wolnej i klimatycznej,
by być może oddać się wspomnieniom? Albo marzeniom...

Albo też tej głośnej i szalonej,
by trochę się zrelaksować i zapomnieć o bożym świecie!

Ja ostatnio nie rozstaję się z moim przedpotopowym,
ale jakże ukochanym i wiecznie dobrym Creativem Muvo :*
(czy to tramwaj, czy autobus, czy opalanie, czy rower)




Będę chciała trochę Wam tej muzyki przekazać...
Może akurat komuś niektóre kawałki wpadną w ucho
i będziecie ze mną mogli się oddawać tym dźwiękom :p

(niektóre nowe hity, inne stare, dobre klimatyczne utwory...)


Lamb - Gabriel


Ringside - Criminal


Andain - You Once Told Me


Jimmy Eat World - Hear You Me


P.O.D. - Thinking About Forever


FISZ - Czerwona Sukienka


Gigi d'agostino - La passion


Today -  Chantal Kreviazuk


Kasia Kowalska - To był sen


Human - Słońce moje


3 komentarze:

  1. Niektóre znam, niektorych nie znam, ale CZERWONĄ SUKIENKĄ to mnie Kochanie zaskoczylas :D oczywiscie bardzo pozytywnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak można nie znać czerwonej sukienki... ;)

      Usuń
  2. Czerwona Sukienka :D :D jak ja dawno tego nie słyszałam :) Kasia Rz.

    OdpowiedzUsuń