niedziela, 6 stycznia 2013

Półki sypialniane a'la cafe latte


Jeśli ktoś śledzi od czasu do czasu bloga, wie,
że nasza sypialnia jest zlepkiem różnych przedmiotów,
natomiast każde z nich z surowego drewna pomalowane jedną i tą samą farbą.
Czy to drzwi, czy łóżko - czy komoda...

Jakiś czas temu rzuciły nam się w oczy bardzo fajne, drobne, drewniane półki,
które mogłyby być dość ciekawym uzupełnieniem sypialnianych mebli.
Zakupiliśmy je w Lidlu, za cenę bardzo niską, coś ok 15zł za komplet (2szt)

Dopiero teraz, po kilku miesiącach naszła nas ochota i czas
aby je złożyć, przykręcić i pomalować.
Zajęło nam to trochę czasu - ale udało się. Przykręciliśmy 3 - 
4 została na razie i czeka na kolejny pomysł ;)
Dzięki temu mam gdzie teraz trzymać książki, świeczki czy jakieś inne duperele :)








A przy okazji półek - jak zrobić coś z niczego za 2zł :)
Składając kilka dni temu łóżko, które jednak ma kształt typowo kanciasty
a także półki nocne, które do niego "przynależą" ;)
doszłam do bardzo ważnego wniosku, że nasza sypialniana komoda przywieziona z domu
jest bardzo fajna i funkcjonalna, jednak dziwny kształt uchwytów
kompletnie nie pasuje do reszty :) Tym bardziej teraz,
gdy wszystko jest jakieś takie dynamiczne...
Jak to mój mąż stwierdził - no to kup nowe klamki i po problemie.
Ale gdzie ja teraz takie znajdę? W miarę fajne, które by jakoś wpasowały się do reszty...
No i wymyśliłam...
"Kupmy może po prostu kawałek drewnianej listewki,
którą potniemy na kawałki i pomalujemy... hm?"
Na drugi dzień - kierunek Castorama i listewka za nieco ponad 2zł!
I tym oto sposobem powstało 5 nowych uchwytów,
które po pomalowaniu i przykręceniu kompletnie zmieniły "wizerunek komody" ;)
(Na zdjęciu przed... i po...)
Przed też była nie najgorsza... Ale jakoś teraz mi się "bardziej widzi" :)



3 komentarze:

  1. świetne półki - ładnie wyglądają i są bardzo funkcjonalne :)
    no i super pomysł na uchwyty do komody w drewnianej listewki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milutko tu u Ciebie:) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) dziękuję! :)

      Usuń