czwartek, 26 grudnia 2013

"Kto czyta książki, żyje podwójnie."


Ostatnimi czasy postanowiłam wziąć cytat Umberto Eco do serca
i za radą, a raczej podążając śladami, bliskiej mi osoby,
postanowiłam również zabrać się za siebie i rozpocząć przygodę z regularnym czytaniem...

Czas tak szybko ucieka przez palce...
Człowiek wstaje rano, pracuje, wraca do domu, szybko je obiado-kolację.
Włączy tv by posłuchać jakie newsy na świecie,
włączy komputer by zrelaksować się czasem przy bzdurnych rzeczach...
Zapomina się co tak na prawdę kurcze daje tyle radości, wiedzy
i co może nas zabrać w inny świat, przy okazji wzbogacając słownictwo! :)

Z uwagi na fakt, iż tegoroczne świąteczne prezenty to w głównej mierze książki :),
a przed nami wiele wolnych dni i fajnych wieczorów -
trzeba je dobrze wykorzystać!












Jedną z prezentowych pozycji jest książka pt. "W niebie i na ziemi".
Rozmowa z papieżem Franciszkiem, człowiekiem który bardzo mnie intryguje...,
o tym co sądzi o problemach i zależnościach życia codziennego.




Postanowienie noworoczne! :)

"Przyzwyczaić się do czytania książek 
- to zbudować sobie schron przed większością przykrości życia codziennego."


2 komentarze:

  1. Czytaj czytaj! ;)) ktoś musi, ja nie lubię :P ale Okrasa kontra Pascal także mam i lubię przejrzeć przed obiadem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak... gdybym mogła zjadłabym tę książkę :D

      Usuń