sobota, 16 marca 2013

Grzejnik


Grzejniki... Niezbędna rzecz w każdym domu.
Jak wiadomo, jego głównym zadaniem jest danie nam i utrzymanie w mieszkaniu
 fajnej temperatury,
natomiast z biegiem czasu pełnią one funkcje typowo designerskie.
Coraz częściej można spotkać się z oryginalnymi wzorami, kształtami 
czy chociażby kolorami.
Łazienki z reguły występują w dosyć stonowanych kolorach i odcieniach,
zatem taki fioletowy czy czerwony grzejnik może wnieść fajny klimat
i być genialnym uzupełnieniem całości.
Poniżej kilka ciekawych rozwiązań.












(Źródła zdjęć:
1 http://www.e-instalacje.pl/a/
3 http://www.e-lazienki.pl/
4 http://www.prestizowydom.pl/
5 http://www.instalacjebudowlane.pl/)


A skąd u mnie pomysł na taki właśnie post?
W związku z tym, że jesteśmy posiadaczami standardowego grzejnika łazienkowego -
 podczas montażu ekipa wykazała się nie lada kalectwem
i upaprała cały kaloryfer nieznanym nam uszczelniaczem,
którego w żaden sposób nie dało się usunąć :( 
Ani żadnym płynem, ani najsilniejszym z możliwych rozpuszczalnikiem...

Pozostało nam albo wymienić na nowy, albo pomalowanie ponowne.
Postanowiliśmy kupić farbę do metalu i dokonać wiosennego odświeżenia.
Niestety... Nie jestem aż tak odważną osobą
i nie zdecydowałam się na mocny i wyrazisty kolor,
pomimo, że robią one na mnie ogromne wrażenie i się w nich zakochałam. ;)
Białego grzejnika nie chciałam mieć ponownie, w obawie przed ponownym zapapraniem.
Wybraliśmy więc kolor... - szary. Stwierdziliśmy jednogłośnie,
że będzie się dobrze komponował w naszej łazience,
która jak już zapewne wiecie jest w odcieniach bieli i szarości.
Wyszło całkiem fajnie...
Natomiast pracy przy tym co nie miara :( A i zaczadzić się można było :P







Być może podczas kolejnego odświeżenia, przed kolejnymi wiosnami
zdecyduję się na mocniejszy efekt ;D
Buziaki!

2 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba!
    grzejnik w kolorze to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no, to prawda, kolorowy grzejnik to jest to..;) gdybym miala w lazience grzejnik to tez bym miala jakis fajny, kolorowy..:)))

    OdpowiedzUsuń