poniedziałek, 21 maja 2012

ZASTAWA STOŁOWA [TROLL]

 HOME&YOU...
Jest tam tyle cudownych rzeczy do domu, że gdybym tylko mogła, kupiłabym wszystko! :)
Już od jakiegoś czasu chorowałam na pewną zastawę stołową... TROLL...
Ciemny popiel+zieleń... Idealne połączenie do naszej kuchni...

I nagle się los częściowo uśmiechnął, bo?
Nastąpiła wspaniała promocja - KUP JEDEN PRODUKT, DRUGI DOSTANIESZ ZA 1ZŁ
I jak tu się oprzeć?... Nie da rady...

Więc padło na?
Duże talerze, małe talerze, filiżanki ze spodkami,
imbryk, cukierniczka, mlecznik, miski...
Obłęd... ;)












Już tylko czekam na zupełnie wolny dzień,
bezchmurne niebo i śniadanie na balkonie... <3

5 komentarzy:

  1. Co mi po zastawie, ja chcę zobaczyć akwarium Filipa;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze Candy, na Twoje specjalne życzenie - jutro post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś ? Właśnie kot mi stłukł duży talerz ... po rozpaczy zaczęłam szukać i trafiłam tutaj . pomocy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W home&you natomiast bylo to jakis czas temu... nie wiem czy seria jest jeszcze dostepna w sklepach... :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń