niedziela, 20 maja 2012

Kwiaty

To, że gospodarzem tego mieszkania jest z krwi, kości i powołania ogrodnik,
nie świadczy o tym, że dom nasz obrastają gęste bluszcze i kwiaty :)
Choć rośliny kochamy oboje, chyba jeszcze zbyt krótki okres mieszkania tu minął,
by nagromadzić dość liczne zbiory...

Natomiast coś tam się uchowało i coś dostało...
PACHIRA AQUATICA 
Jest z nami już od kilku lat... Bardzo powoli się rozwijała - aż do teraz...
Odkąd się tu z nami przeprowadziła, jej wzrost liści pędzi jak oszalały :p


Ten bidulek został nam oddany - jako niechciany...
Trochę mu się zimą w samochodzie przymarzło i stracił wszystkie listki :(
Ale udało mi się go uratować! I tętni życiem! :))))


W prezencie na nowy kąt dostaliśmy bambuko szczęścia i  zamiifolię.


To wspaniałe maleństwo przywędrowało do Nas z moją ukochaną szwagierką!
Zawsze wie jak Nam upiększyć stół i dodać do mieszkania szczyptę elegancji ;)


I na koniec...
Jakże wszystkim znany i lubiany - storczyk...
Rewelacyjny prezent ślubny...
Piękny (był)... Ale odkąd przekwitł nie chciał kompletnie się rozwinąć ponownie :(
Aż do teraz... Może to nowe miejsce?
Jak to powiedziała Leneczka - "Nowy dom - nowe życie!" :*
I zaczął rosnąć jak szalony! Liście, gałązki i w końcu - PĄCZUSZKI!
Chyba nam zrobi maleńki prezent na 2 rocznicę ;)




1 komentarz:

  1. :*:*:*:*:*:*:* tak tak dokładnie ja tak powiedziałam! :D ja ja ja!! :D moj storczyk tez juz zaczyna kwitnąć :D oooo!!!!!!! rano był pąk a jak wrocilam z zakupów jest juz kwiat! :D śliczności moje :D:*

    OdpowiedzUsuń