sobota, 9 lutego 2013

Brzydal


Od pewnego czasu (na dobrą sprawę od początku, natomiast dopiero teraz w takiej ilości)
mój mąż zmaga się w akwarium z pewnym pasożytniczym ukwiałem,
który przynosi same szkody... 
Próbował go "wykurzyć" wieloma sposobami, ale nigdy nie przyniosło to 100% efektu...

Gdy w ostatnim tygodniu, wspomniał, że znalazł przydatną i fajną rybkę,
po którą zamierza się wybrać, pomyślałam - fajnie! nareszcie kolejne, 
normalne, wodne stworzenie.
Kiedy wspomniał, że to BRZYDAL jedyna rzecz jaka przyszła mi na myśl to...




Brzydal z bajki "Troskliwe Misie" ;)
(źródło zdjęcia: hasziszijjun.pinger.pl)

Niestety to nie ten Brzydal ;) (ale równie brzydki) heh...
Rybka o nazwie - Acreichthys Tomentosus
Oryginalnie wyglądająca np tak:


(źródło zdjęcia: http://www.schoepfung.eu/)


Jej głównym zadaniem będzie zjadanie Aiptasi...




...i doprowadzenie naszego akwarium do stanu "idealnego" ;)
Jak na razie idzie jej całkiem nieźle. Co pewien czas coś sobie skubnie.
Jest 2-3 razy większa od naszych błazenków, więc póki co rządzi ;)
Miejmy nadzieję, że wykorzysta swój dar
a w akwarium każda rybcia znajdzie sobie swoje miejsce
i będą żyć wszystkie razem, długo i szczęśliwie :D


2 komentarze:

  1. ojej czemu ja nie widzialam tej rybki?? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh ;) bo jak wskazuje post skarbie, "w ostatnim tygodniu" ff dopiero o niej pomyślał i ją zdobył :D ale kiedyś ją na pewno poznasz :D

      Usuń