sobota, 6 kwietnia 2013

Kopiec Kreta - czyli majstersztyk mojego męża


I ja i mój mąż uwielbimy słodkości :P
Gdy tylko mamy chwilę, coś się w tej kuchni zawsze ciekawego wykluje ;)
Natomiast jestem w ciężkim szoku, że po takim czasie jeszcze nie zamieściłam tu wypieku,
który jest majstersztykiem mojego męża - kopiec kreta! :D

To jedna z nielicznych słodkości którą uwielbia przygotowywać
i wychodzi mu to całkiem słodko ;)
(Przygoda z tym cackiem zaczęła się jakieś 9-10 lat temu... 
Gdy to chciał mi zaimponować i zdobyć moje serce) :D
Oczywiście podczas prac - broń boże nie podchodź!
To jego i koniec...
Ale efekt ostateczny jest zniewalający :)

Składniki i wykonanie?

1 opakowanie gotowej mieszanki "Kopiec Kreta"
2 jajka
100g margaryny
kilka łyżek mleka 
kilka łyżek wody
500ml śmietanki 30%

Wykonanie opisane na opakowaniu :p

Polecam wszystkim mężom! 
(żonom również...) ;)




1 komentarz:

  1. nigdy nie próbowałam "Kopca Kreta", ale ciacho w wykonaniu Twojego męża wygląda przepysznie i pewnie tak też smakuje :)

    OdpowiedzUsuń