środa, 14 listopada 2012

Zestaw stempelków do ciasta


To, że kocham święta - już mówiłam...
To, że uwielbiam najbliższym sprawiać słodkie niespodzianki - być może wspominałam...
Ale, że można połączyć jedno i drugie - to mój nowy cel :-)

Zważywszy na to, że od jutra mój plan dnia się nieco zmieni...,
ponieważ ruszam do nowej pracy - postanowiłam dać sobie z tej okazji trochę radości.
Poza pyszną kawą z Basią i 3h rozmową :* 
skusiłam się też na mały zakup w jakże lubianym przeze mnie sklepie Tchibo.

Na takie cudeńko polowałam już od dawna :)
Natomiast wszędzie ceny powalały na kolana - a tu proszę jaka niespodzianka.
Stemple do ciastek - w jakże łatwy sposób potrafią zmienić 
wygląd (a zarazem smak...) ciastek :)
Od dziś - dla każdego ze specjalną "dedykacją" :D





(źródło zdjęć: www.tchibo.pl)


Moi kochani! Czekajcie na najsmaczniejsze! :-)

4 komentarze: