wtorek, 20 listopada 2012

CANDEL DESIGN


"[...] miłe mi światło, jakie daje z siebie człowiek. 
Nie trzeba mi opasłej świecy. 
Tylko płomieniem mierzy się jej wartość."


To, o czym chciałabym powiedzieć na początku,
to właśnie "miłe mi światło" jakie dali mi z siebie Ci wspaniali ludzie
z firmy Candel Design




Zaufali mi i podarowali ogrom radości dzięki swoim uroczym produktom.
Dziękuję, że przypadła Wam do gustu ta właśnie strona
i to z Wami chcę budować piękno i dawać światło innym użytkownikom!


Chciałabym też powiedzieć coś odnośnie świec...,
czyli, że to "płomieniem mierzy się ich wartość".
I muszę przyznać, że płomienie CANDEL - żyją doskonale. 
Dają dużo ciepła, dużo radości i tworzą wspaniałą otoczkę codzienności.

Może jeszcze nie wiecie,
ale firma działa od 1992 i ma w swoim przemyślanym i bogatym asortymencie
wspaniałe produkty tradycyjne, zapachowe i okolicznościowe.

Polecam gorąco! I z całego serca!


Nie masz pomysłu jak zaaranżować swoje pomieszczenie?
Jak dzięki temu małemu płomykowy nadać niewiarygodny klimat i ciepło?
Pomogę Ci!


Pamiętajcie kochani...
"Nie bójcie się cieni. One świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz