piątek, 7 grudnia 2012

Czas na Herbatę


Herbata - najpyszniejszy napój parzony jaki mogli kiedykolwiek wynaleźć!
Uwielbiam się rozkoszować różnymi jej smakami
i zaciągać aromatami ;-)

Dziś parę słów o herbacie liściastej.
Jest ich stosunkowo wiele na rynku, ale najlepsze
i najpewniej się sprawdzające według mnie, to herbaty marki Czas na Herbatę




Wiadomym jest każdemu, że herbaty liściaste są szlachetne i delikatne.
Niestety żyjemy w takim a nie innym miejscu i wieku, gdzie czas nas goni
i często gęsto nie mamy możliwości parzenia takich specyfików 
w czajnikach czy imbryczkach.
Raczej stawiamy na herbaty ekspresowe - bo tak wygodniej.

Ale nie powinniśmy zapominać o tych liściastych!
Ja np z nimi właśnie kojarzę moje dzieciństwo,
bo wtedy tylko takie się piło i pomimo pływających listków na powierzchni -
wspominam to bardzo miło ;-)

Teraz w świecie herbat u producenta Czasu na Herbatę
możemy wybierać i przebierać. Przewijają się tam przeróżne smaki i dodatki. 
A suszone owoce? - to z nich można wydobyć przy okazji
cudowne i kuszące aromaty...
Myślę, że skoro ja znalazłam, to i każdy z Was znajdzie tam coś dla siebie :)

A co tam!
Dajmy sobie od czasu do czas trochę luksusu...
i nie zapomnijmy o herbatach liściastych!



2 komentarze:

  1. uwielbiam herbatę! nie ma nic lepszego w długie, zimne wieczory jak rozgrzewająca herbata z miodem i cytryną lub sokiem malinowym :)

    OdpowiedzUsuń