wtorek, 4 grudnia 2012

Pieczona łopatka i sałatka grecka


Chciałam dziś pokazać, że dzięki odpowiednim przyprawom,  
w moim przypadku marką Prymat, można przygotować szybki, prosty i smaczny obiad.

Tym razem padło na:

Pieczoną łopatkę z rękawa
Sałatkę grecką

Mięso (ilość wg uznania) zamarynowałam w płynnej przyprawie klasycznej,
"zamknęłam" w rękawie do pieczenia
 i włożyłam na 60 min do piekarnika nagrzanego do 200 stopni.







Sałatka? Najlepiej z sałatą lodową.
Ja natomiast dziś miałam pod ręką tylko masłową.
Myjemy kilka lisków, targamy na mniejsze kawałki,
mieszamy z pomidorkami koktajlowymi przekrojonymi na pół,
kawałkami ogórka i serem feta.
Wszystko polewamy sosem sałatkowym - (2 łyżki wody i 2 łyżki oleju)





Mięso i sałatka najlepiej komponują się z frytkami
czy rozetkami ziemniaczanymi.
Smacznego!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz