niedziela, 28 października 2012

WATERWORLD

 
"Jestem Bogiem, stwarzam osobny, własny świat. 
Jestem Panem życia i śmierci, światła i ciemności. 
Znam każdego robaczka w skale. Moim celem jest absolutna doskonałość.
Moj Świat zbliża się czasem do apokalipsy. Walka dobra ze złem trwa cały czas. 
Jako Bóg mam niestety kilka ułomności, czasem zapominam się 
i nie ingeruję odpowiednio wcześnie, kiedy pojawia się w moim świecie Zło. 
Czasem mam wątpliwości kogo ukarać smiercią, a komu pozwolić żyć... 
Czasem zapominam, że mam własnych bogów: Czas, Pieniądze, Wiedza.
Cieszy mnie gdy piękno się rozmnaża i zasiedla nowe skałki, martwi mnie 
gdy mieszkańcy prowadzą wojny. Dokładnie obserwuję ewolucję mojego świata,
 lubię oglądać rozwój, a czasem upadek.
Moj świat powoli staje sie lepszy i piekniejszy. 
To daje mi siłę do bycia Bogiem.
Da capo al fine"
 
(tekst autorstwa: TMK - nano-reef.pl) 
 









































...MY WATERWORLD

1 komentarz: